morgonmys men kramgo grabb

Vincent kom in till oss vid nio tiden, skönt att han har börjat gilla att ligga och mysa på morgonen. Så jag har halvsovit från nio till nu (10.00) och haft en kramgo kille bredvid mig. Helt fantastiskt, Nova fick nyss lite käk men verkar ha somnat om som vanligt.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, skulle behöva rensa ur garderoberna. Det är så mycket som jag vet att jag inte kommer använda men har svårt att slänga. Ikväll blir det i alla fall myskväll framför lets dance m. gurkstavar och morotsstavar med dipp. Igår kände jag mig så svullen och att jag inte alls har gått ner i vikt, men idag är jag nöjd och känner mig smal.. varför ska man ha sånna där tjockisdagar för? För det har väl alla? typ som bad hair day...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!