Frågor

Anna om Hey ho lets go.. Vikt igen..:

Skulle inte du kunna berätta lite om buggan? Hur är liggdelen resp. sittdelen? Funkar snöhjulen bra så man inte är inlåst 4 mån om året? Och om det är något annat du kan komma på! :)
Tack på förhand

Jag köpte vagnen då Vincent var runt halvåret. Jag avskydde liggdelen då men gillade verkligen sittdelen. Därför köpte jag ingen innan han kunde sitta. Nu har jag dock vant mig vid den och tycker inte alls att den är så hemsk som då. Dock är den väldigt låg, och efter att ha burit och fött barn kan man ha ont i ryggen. En annan nackdel är att varukorgen är så liten.

Sittdelen är super! Och angående Vinterhjul rekomenderas det verkligen. Förra vintern snålade jag in på det och hade ingen lust att köpa det när halva vintern var igenom. Men det var ett helvette utan dem, har hört att andra är väldigt nöjda med dem! I år har jag inte heller köpt dem men använder mest syskonvagnen som har stora hjul, som också kan vara extremt jobbigt beroende på hur mycket snö det är. Det blir ett träningspass att dra vagnen ibland..

Jag antar att du frågar för att du planerar att bli/är gravid, grattis ;)


Emilie om Idag är vi hemma:
Ska vincent ha kalas med andra barn sammtidgt eller hur menar du ?

Förra året hade vi ett släktkalas på lördagen och ett barnkalas på söndagen. Orkar verkligen inte ha en hel kalashelg så därför lånar vi lokal och tar alla samtidigt :)


Anna om Hey ho lets go.. Vikt igen..:
SNYGGT! hur lång är du??

Jag är 168cm lång

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!