Bra vändning på dagen

Go kväll! Här hemma har vi fredagsmys jag och Nova. Vincent sover här bredvid, jag bäddade ner honom i soffan och han somnade direkt. Blev ingen vila idag på dagen eftersom Matilda kom med sin son Alexsander och sin valp Junior. Vincent älskar ju hundar så sova fanns inte på världskartan förns "vovveh" hade åkt hem. Till en början var det bara Junior som gällde med efter ett par timmar lekte Vincent och Alexander jättebra trots att de var övertrötta. Har haft en jättetrevlig dag/kväll vi har snackat massa och lagat middag och ätit middag + efterätt. Lite tjejsnackkväll eftersom R fick åka iväg till en kompis!

Har också hunnit städa en hel del men ska fortsätta imorgon. Fick ju lite roligare saker för mig när de kom :)

Vincent just nu :)



Lilla grodan tidigare idag


Kommentarer

Emilie

Sådär somnar Liam nästan varje kväll , en ful ovana har det blivit så nu försöker jag vända på det så jag nattar honom i sitt eget rum , går sådär men jag ger mig inte :)

09:18:01 / 2011-01-15 - http://www.grese.blogg



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!