är det inte det ena så är det de andra..

Igår kom barnens gudmor hit, bästa becka. Vi lagade langos till middag (fast jag tog mitt gi-bröd). Sen myste vi framför tvn hela kvällen. Därav dålig bloggning. Och när jag väl tänkte skriva några rader så var blogg.se avstängd pga driftfel.

Dagens planer är typ = noll, bör väl tvätta eftersom det aldrig blir av. Nu när vi äntligen fått en addapter till tvättmaskinen, å så läckte den ändå, så jäkla typiskt. Köket funkar iaf komplett nu, lite som ska fixas men spis,ugn och vattenkran är på plats. Känns liksom rätt lyxigt med rinnande vatten i köket efter typ ett år...



Nova inviger sin jacuzzi


Kommentarer

Jasmin gravid vecka 37 med lilla Milo

SV: nää exakt jag har också slutat med järntabletterna det var för 17 det värsta!!!! Det blev tvärstopp!!!!



Joo det är nog därför jag inte framkallat, för jag vet att det blir svindyrt, men det finns ju massa online sidor där man kan framkalla men vet inte om man vågar prova, man vill ju veta att det är bra...

känner ingen som prövat ännu...



kram!

00:18:10 / 2011-01-24 - http://jasminsnall.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!