ang. viktnergång

Godmorgon! Nova har somnat om och Vincent bygger med sin bilbana. Jag har precis gjort i ordning lite ägg och bacon, kör GI igen efter måååånga onyttiga dagar. Det kanske är bäst att inte unna sig förns man har nått sitt mål. Föll ju dit rätt rejält och sedan en vecka innna jul kändes det onödigt att börja igen eftersom jag ville äta allt på julbordet. Så nu efter att ja tryckt i mig på tok för mycket skit sätter jag igång igen. Det är tur att det bara är ungefär fem kilo som ska bort. Om tre månader ska de vara väck, men det är väl ingen match, eller? ;p

Såhär ser dagens mål ut:

Frukost: Ägg & bacon
Lunch: Köttfärssoppa (likt igår)
Middag: Kyckling med keso, zuccini och sallad

Vid eventuellt sötsug: Mörkchoklad eller cashewnötter
Övrigt: 2 liter vatten om dagen


Och gårdagens:

Frukost:
Missade den
Lunch: Köttfärssoppa
Middag: Laxfilè stekt Zuccini och champinjoner m. Fetaostkräm


Kommentarer

Sanna - Gravid i v.32

Åh, men tack snälla du! Men är det säkert? Använder inte ni det?

Vad är svankskydd för något då? Haha. Herregud vad massa nya grejer det är iom graviditeten. Jag minns i början när någon skrivit att den köpt en mobil till sin bebis. Både Rikard och jag tyckte personen var dum i huvudet haha! Numera vet jag ju att det inte bara är mobiltelefoner som kallas så. ;)



Det låter mysigt! Hur ser era dagar ut? :) Puss

12:38:21 / 2011-01-05 - http://saaanna.blogg.se/

farmor

Kör hårt ! krama barnen från mig.

13:27:36 / 2011-01-05

Anonym

du kan ju inte äta sådär få gånger.. då kommer det inte gå så bra att gå ner

13:09:49 / 2011-01-06

Theres

Anonym: Blir inte hungrig och känns konstigt att man ska äta trots att man är mätt sedan tidigare måltiden. Om jag skulle bli mer sugen äter jag lite nötter. Gå ner i vikt gör jag eftersom jag kört med frukost lunch och middag förut. Mer än två kilo i veckan behöver jag inte gå ner :)

15:55:57 / 2011-01-06 - http://mammalivet.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!