Åker till pappa

Godmorgon! Alla är vakna förutom Nova, hon bestämde sig för att somna om efter lite käk. Vi är "hundvakt" så jag har redan hunnit med en promenad nu på morgonen också. Hundägarna skulle inte bort eller så, vi kände bara för att ha hund i helgen. Vincent äääälskar det och om det hade funkat för oss med jobb och så, då hade vi inte tvekat på att skaffa ännu en familjemedlem. Men nu är det tyvärr inte så, med vi har turen att låna världens snällaste hund ändå.

Idag ska jag och barnen hem till min pappa och hälsa på. Min bror har sin dotter hela helgen så han är där för att vänja sig lite med "pappalivet". Kameran åker självklart med, måste fota den lilla skönheten.

Hade förresten en fuskdag igår, snacka om sockerchock för kroppen. Mådde inte ok efter allt jag stoppade i mig, Kändes dock hundra gånger mer än vad det var. Men nu kör jag på som vanligt igen och skippar all den där skiten. Hade till och med ont i magen när jag vaknade.

Nu ska vi börja fixa oss för att åka, tar som sagt lite tid med två barn.

Kommentarer

Anna

Jag har hört att det inte enbart är negativt att "chocka" kroppen med massa onyttigheter. Dagen efter om man går en promenad, äter bra mat eller gör ngt annat ökar förbränningen extra och kroppen "rensar ur" systemet. Vissa dietister rekommenderar t.o.m att man chockar lite då o då ;)

11:51:12 / 2011-01-29



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!