Sjukstuga

Vill börja med och tacka alla er som kommenterar (å tack för era fina komplimanger och pepp). Det är jättekul och jag blir motiverad till att blogga ännu mer. Så fortsätt med det så kan jag lova att bloggen inte dör ut.


Jag skrev ju om hur mysigt det var när Vincent somnade på mittt bröst igår. När han vaknade var han så het och hängig så tempen fick åka fram, 40'c feber och mycket gråt och gnäll. Vi skämde bort honom med isglass (Cars favoriten) och mumsmums. Så han fick sitta och mysa med sin pappa och titta på Pippi i godisbutiken, en favorit. Jag och R varvade lite mellan att laga mat och sitta med kidsen. Vi gjorde vårrullar vilket var en del bök och tog längre tid än väntat, men gott blev det.

Vincent är hostig men det verkar som att febern gett sig av. Hoppas att han tillfrisknar snart, men håller honom hemma idag och imorgon i alla fall. Förstår inte hur barn orkar springa omkring som små terrorister då de är sjuka?

Blir så sjukt rastlös av att bara vara hemma och vila,plocka,leka,plocka.. osv. Blir nog en promenad idag  så att både jag och barnen får lite frisk luft!



 I väntan på Nova


Kommentarer

farmor

Hoppas att Vincent kryar på sig! Här bakas det Oopsisbröd för fullt.Vårrullarna är det oxå GI-mat eller var har Du tagit receptet? Låter gott skulle vilja göra sådana jag oxå- Kram till Er alla.

13:05:38 / 2011-02-08



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!