Tröttmamma

OKej, nu är man sådär trött som man förtjänar. Det blev sent igår somnade inte förns mellan halv två och två. Magen ekade tom så jag var tvungen att ta en macka innan jag kunde somna. Det går verkligen inte att somna på tom mage typ, hur trött man än är.

Nu måste jag öka takten och få iväg Vincent till dagis, men -15 'c får mig att vilja krypa ner under täcket igen. Hade i tankarna att ta en långpromenad men jag vet inte längre, inte så lockande. Måste köpa en ram från ikea, hittade en mysig sak att rama in och hja i sovrummet, förmedla lite käääärlek.

Så typiskt att mjölken är slut, inget kaffe utan mjölk!


Kommentarer

farmor

15 minus är väl inget. Här har vi 30 minus och har haft så senaste månaden. Bit ihop Tessan tänk på vad nyttigt en promis är för figuren! Kram.

12:49:12 / 2011-02-23



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!