Till min prins



Mammas älskade, jobbiga, vackra, bråkiga, kramgoa och helt fantastiska lilla skitunge. Jag ställer mig ofta frågan, vad vore jag utan dig? svaret blir alltid detsamma ingenting! Att få bebis i rättan tid eller inte har ingen betydelse, det som betyder något och värmer i hjärtat var eviga dag.. är att du finns. Att vi får ha dig i våra liv och se dig växa och fostra dig till en fin människa, det är våran uppgift i livet. Jag ska älska dig tills dagen då jag dör och vaka över dig från andra sidan. Föralltid vid din sida och göra allt för att du ska ha det bra. Mamma älskar dig och din syster obeskrivligt mycket.


Tänk att vi snart ska fira din 2årsdag. När jag frågar dig hur många år du fyller så säger du "Tiiiiiiiiiiie" och ler stort, mycket medveten om att det inte alls stämmer. När jag frågar dig en gång till ler du och vrålar rakt ut "äta tååååååååååååååta"


Kommentarer

Nicole - mamma till C

Oh jag kommer verkligen ihåg när lillen låg i magen :) känns som igår fast ändå inte!

19:06:42 / 2011-02-14 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!