lite extra deg skulle vara nice

Igår blev det lite vardagslyx för min del, lite smågodis och chips på kvällen. För att slippa ångesten fick det bli en långpromenad idag. R var hemma med Vincent och jag tog med Nova ut, vi gick hurtigt till IKEA. Tanken var att jag skulle gå tillbaka också, men eftersom det blev mer än bara en blomma (som alltid) så kom robban och hämtade oss. Skönt med gångavstånd dit och skönt att ha promenerat bort gårdagens godsaker.

Det är så jädra mycket jag vill ha hela tiden... kan inte bara hemmet bli klart snart. Fatta att känna att man har exakt allt och inte behöver något nytt när man går in där. Går det verkligen?

Jag har hittat en helt fantastik skänk som jag vill ha, dock inte från ikea. Från en återförsäljare i malmö ca 2500:- + frakt, vad nu frakten skulle gå på. Det stör mig sjukt mycket att den inte bara kan bli min. Någon som vill skänka den till en stackars liten fattig flicka? Får nog fortsätta drömma om hur fint den skulle pryda vårat hem.

Med oss hem från ikea fick vi följande:

Stänkskydd till stekpanna
Filt till Nova
Blomma + kruka
Kuddöverdrag x2 
till soffkuddarna
Toalettpall till Vincent
Handduk x5
Bestickhållare
Magnetlist
till Vincents kök

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!