Ett gäng fina vänner ♥

Dagarna blir mer och mer händelserika och kvällarna blir lite senare. Men det är sommar och Vincent har sommarlov från dagis (veckan ut). Igår åkte vi och mötte upp mamma och Becka i solna, en sväng in på Åhlens och för lite bebisshopping och sedan till skytteholmsparken. Vincent sprang omkring och härjade och badade i plaskis, Nova sov ett bra tag. Eftersom Vincent aldrig fick sin vila under dagen var det skratt och bus blandat med världens trotsunge dagen igenom.

Efter parkhäng så åkte vi hem till Jossans mamma och grattade på födelsedagen. Vincent köpte med en bit prinsesstårta och gav till henne. Klockan drog iväg och vid nio var vi hemma, bums i säng med båda barnen.

Nova sover hela nätter utan uppvak nu!!!! 20.00 - 08.00 eller 21.00 - 09.00, det är helt fantastiskt och det enda jag behövde göra var att köra 5-minutersmetden i tre dagar. Första natten vakna hon 3grr och skrek ca 20 min vardera, andra natten 2 grr och skrek 5min och tredje natten 1gång och skrek typ 2 min, Sen hela nätterna igenom!


NU ska jag packa lite, dagens planer är att åka ner till vattnet med pappa och lillebror. Vincent och Leon är ju värsta bästisarna numera, går inte en dag utan att Vincent tjatar om Leon.

Ikväll åker jag och barnen till Karins land med Karin och Amanda, ska bli så mys. Vi stannar nog bara till imorgon eftermiddag/kväll men alltid skönt att komma iväg lite och umgås med fina vänner!




Lite bilder från gårdagen :)


Kommentarer

Sanna

Låter som en riktigt härlig dag! =)

11:17:19 / 2011-08-08 - http://gadh.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!