En utekväll!

Åh, jag hade en jätte trevlig kväll igår med min bästa vän. Vi gick och åt på Mosaik där vi hade fått ett mysigt bord. Vi började med en förrätt som bestod av marinarad kronerskocka med räkor, vitlök och balsamico. Sedan blev det grillad lax med fyra olika röror och bulgur för min del och räk och laxpasta för Beccas. Om vi var runda när vi gick därifrån, mätta och belåtna. Vi gick då vidare till en bar och satte oss ner på uteserveringen. Det var jätteskönt och jag njuter av att hösten är här, igår var det helt lagom varmt för att sitta ute sent på kvällen. Jag tror att vi kom hem straxt innan klockan elva och mös ner oss i soffan.

Imorse vaknade jag av att min lilla plutt sa "Mammma, Mammmaaaaa, Mammmaaaa" och klappade mig på kinden upprepade gånger. Vi var nog lika glada över att se varandra båda två, trots att jag bara var iväg någon timme innan han skulle sova igårkväll.


Kommentarer

Anna

Hej Therese! Kan du inte skriva vilka namn ni funderar på, både pojk- o flicknamn. Kram

10:30:31 / 2010-09-25



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!