snicksnack

Inatt sov jag och Vincent själva i sovrummet eftersom R somnade på soffan. Jag gillar verkligen att sova med Vincent och ser det inte som ett problem. Att få vakna upp brevid varandra varje morgon och se när han avfyrar ett leènde och ger mig en godmorgonpuss är bland det bästa som fínns. Tidsnog vill han inte sova med oss längre.

Igår spenderade vi dagen på Ikea med Pappa, Sussie och Leon. Leon fick lite nytt till sitt rum och jag kikade lite och planerade köket. Hör och häpna, jag kom hem med kritaskar och en toalettborste, HELA 23 kronor gjorde jag av med. Detta har nog aldrig hänt tidigare. Blir alltid massa småsaker och slöseri på pengar, men igår klarade jag mig alltså väldigt bra.

Idag får vi besök av Amanda, och min pappa som skulle komma och dumpa av lite saker. Eftersom det BARA är en månad kvar till BF så kommer alla bebissaker tillbaka nu!


Kommentarer

Emilie

Oj vad nära det är nu, tur inte du är nervös för jag är det i ditt ställe, vet inte varför jag är det men jag tycker det ska bli så spännande =D weird

19:39:19 / 2010-09-07 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!