mina små monsterungar..

Ligger proppmätt i soffan efter en sen middag. Till förätt gjorde vi bruchetta som innehöll: Tomat, lök, basilika, oliver, vitlök, salt och olivolja. Själva middagen bestod av en god köttfärssås och spagetti. Orkar inte ta mig upp ur soffan och R ligger lika utslagen i våran säng. Vi tänkte koppla in Wii spelet jag lånade av min bror och ta en duell, men ingen av oss orkar just nu.

Tog som jag skrev en promenad tidigare idag, väl framme vid fotbollsplanen så började det spöregna. Men vädret just nu är ju knappast pålitligt så det får man ju räkna med. Efter att vi kom hem igen så förvandlades Vincent till ett litet monster som bara vråla och förde oljud. Tittade man på honom så flinade han bara och gav ifrån sig ännu ett vrål. En liten trotsvecka verkar ha kommit men det är tur att de värsta perioderna inte håller i sig särskilt länge. Men han somnade i bra tid och vaknar säkert glad imorgon!


Vad tror ni.. ännu ett litet monster? ;)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!