Kort och gott

Ber om ursäkt till er som väntar på update om graviditet och en bild på bebismagen. Behöver jag säga att jag är glömsk och förvirrad? Vi tar det imorgon, jag lovar. Under kvällen har vi lagat mat och haft tvättstuga. Blir en maskin imorgon också sedan är allt tvättat och klart. Vet ni? Spjälsängen står bäddad och klar bredvid våran säng, det är ju helt otroligt. Fick en så mysig känsla då jag bädadde i ordning den nu ikväll. Snart är bebis här varken vi, släkt, vänner eller ni vet vem denna lilla skapelse är.. en liten flicka? En liten pojke?...Erkänn att det är jäkligt spännande!


Tack gode gud att den där nappen som vi glömde kvar hos pappa gick hem tillslut. Men inom snar framtid är den också ett minne blott. De två som varit "godkända" är de som hängt med längst skulle jag tro. å så var det bara en kvar nu..



Nu ska det vikas lite tvätt sen nanna kudde :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!