En mysig kväll

WOHO, efter helgen är ni tillbaka igen! Jag trodde att några av mina läsare sagt hejdå, fast det brukar ni göra på fredagar och sedan komma tillbaka igen måndag-torsdag. Likaså denna gång.

Vi har varit och ätit otroligt god mat på en resturang som heter la gondoela. Jag tog scampi med en supergod risotto, nästa gång jag och Becca har lite egen tid så ska vi dit! Det har jag redan bestämt. Nu har vi krypit ner i sängen mätta och belåtna och ska sussa för natten snart. Vincent ligger och grymtar så sött här bredvid så jag ska ligga och snooza lite på honom  innan jag somnar in. Det blev ingen bebis den 27e, får se om hon kommer den 2a som Jenny har på känn.

Flicka -2 Oktober

VAD TROR NI ANDRA?


Kommentarer

Hanna

Pojke - 1a oktober

Eller (hehe)

Flicka - 5e oktober

23:34:36 / 2010-09-27

becka

NÄMEN!! å vilken trevlig överrasking, ser fram emot å resturanga med dej snart igen min fina <3

10:34:37 / 2010-09-28

Vivi

Jag tror det kommer en liten pojke den 10e oktober! :)

14:58:22 / 2010-09-28

sandra

30 sep - flicka



6 - pojke

15:06:05 / 2010-09-28



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!