Blev en trip till IKEA!


HÖSTBLÅSOR.. på ena benet. Under dagen har bara fler och fler dykt upp. Som tur är lyckades lillkillen somna i tid och jag håller tummarna för att han får en djup sömn. Han har redan lyckats vakna en gång under senaste 40 minuterna.

Karin kom förbi idag och gjorde oss sällskap. Vincent gillar Karin det märks, det märks också att hon jobbar på dagis. Det blir en hel del barnsnack trots att hon inte har egna, alltså behöver jag inte känna mig så självupptagen när näst intill allt som händer mig handlar om just familjelivet. Efter en stund framför barnkanalen bestämde vi oss för att ta en snabb sväng till ikea. Dels för att få lite käk i magen också. Vincent mår ju fortfarande bra bara det att han är prickig på kroppen. Ikea är ju alltid ikea så det är svårt med en "snabbis" där. Klockan 18.00 var vi hemma igen, då blev det en dusch för Vincent och i säng straxt efter 19.00 blev det nattning.

Nu sitter jag här i soffan och käkar middag med lite tända ljus runt omkring. R är och tittar på hockey, men just nu njuter jag bara av lite egen tid. Stunden skulle vara näst intill perfekt om inte ryggen gjort så jäkla ont. Men det har ju sin anledning...älskade lilla bebis.


Kommentarer

Vildas mamma

OJ VILKA BLÅSOR! Vilda hade bara i munnen och på läpparna, men det såg nog så illa ut det också. Stackars Vincent, hoppas att han mår bättre snart!



Inte alls långt kvar tills bebis tittar ut. Åh, så spännande, kan inte vänta.



Mysigt med egen tid. Vill också kunna ha så fint på bloggen som du har, med roliga bilder och fin design. Så trött på min nu. Men kan ju inte ändra nåt eftersom datorn t o m är fem sekunder sen på det man skriver... sega fanskap. Puss

12:20:11 / 2010-09-17



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!