Besök och bakverk!

Vill börja med att tacka för eran pepping, ni är bra snälla ni. Och nej bebis vill inte komma ut än, jag har bara haft fullt upp hela dagen. Började med att städa och titta på barnprogram med Vincent imorse. Vid lunch kom Amanda hit och gjorde oss sällskap, alltid lika kul. Hon hjälpte mig att baka inför fikat imorgon, Robbans pappa + familj kommer hit. Eller hon bakade snarare åt mig, jag är så virrig och springer runt och gör allt möjligt samtidigt. Nu har vi syltkakor (Vincent fick trycka hål och fylla) och en chokladtårt/kaka att bjussa på.

Barnsligt gott med smet, det tyckte jag och Amanda också!!!



När Amanda begav sig började jag åter igen städa och Vincent är så duktig och vill hjälpa till. Vi dammsög tillsammans och skurade av alla köksstolar tillsammans och småplockade lite. Robban var ute och plockade lite svamp igen så nu har vi lite till. Fick dock slänga en hel del av den tidigare svampen eftersom den blev blöt istället för att torka..hm.


När man väntar barn och det börjar närma sig får man städnoja. Man börjar "boa" inför den kommande bebisen. Bli inte förvånade om jag legat och skurat listerna här hemma imorgon!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!