VILKEN LÄTTNAD!

NU sover skrutten, mycket senare än vad han bör göra. Jag ville så gärna ligga kvar och slumra in, finns det något skönare när man är trött? MEN får jag sova som jag gjorde inatt, då är det värt att hålla sig vaken och kämpa sig igenom kvällen. Så här ligger jag i soffan och gör ingenting. Diskmaskinen är fylld och det är relativt städat. Därför ska jag inte göra någonting bara för att, jag ligger kvar här och bara slappar, visst låter det bra!

Min fantastiska pappa var precis här och fixade avloppet, vilken lättnad! Jag har världens bästa pappa (och allt i allo hantverkare) som alltid ställer upp när det behövs. Nu kan värkarna få starta (Duuuuscha varmt :D), åter igen är jag redo för att bebis ska komma. 

Ska kika vidare på julpynt nu, höhö!

Kommentarer

farmor

Ja din pappa och min son är en riktig ängel det har jag förstått sedan länge .Kram.

14:04:24 / 2010-10-06

Carina

Du har en toppenpappa, verkligen, så härligt att se honom numera, han är så lycklig med att vara både morfar och pappa.

07:48:12 / 2010-10-07 - http://blogg.aftonbladet.se/tantmajsan



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!