Snart nionde Oktober 2010 -BF <3

En timme innan BF collage! Här har ni mig.. Sliten, lycklig och tjock!

BF datumet är snart här, tiden har gått otroligt snabbt. Kan knappt tro att det är sant, för visst måste det ha varit 9 November? Inte om ungefär en halvtimme. Jag och alla runt omkring väntar med spänning nu, vem är du lilla som ligger där inne och trycker? Det är snart dags för dig att komma ut till oss och ännu en ny fas i livet startar. Jag blir tvåbarnsmamma, hur konstigt och underbart är inte det?

Kan det vara min sista sura godisrem jag åt ikväll? Vill du komma ut imorgon? Det vill vi att du ska!


Kommentarer

Vildas mamma

Nej, kom på söndag!! 101010 som du sa, fasen vilket coolt personnr! :P Längtar också efter att få se det lilla livet. Synd att ni bor så långt bort bara. Känns som om det dröjer innan vi ses igen :(

Puss!

23:55:46 / 2010-10-08

my

Du ser inte sliten ut! Du är jätte fin!

12:53:07 / 2010-10-09 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!