Sååååå rastlös!

Inga värkar i natt och inget barn än så länge! Bara extrem rastlöshet och soffliggande, jag vill typ gå ut och springa runt kvarteret. Som igår när jag fick brottom till tåget. HEJ springande tjockis med barnvagn, måste sett sjukt kul ut. Men tåget hann jag med i alla fall, snabbtjockis!

Skulle vara superskoj att gå på UNDERBARA BARN mässan idag eller imorgon. Men jag vet att jag kommer vara helt slut innan jag ens kommit fram. Men hoppas att ni som ska gå har superskoj och hittar massa fina saker!

Pappa kommer och hämtar upp mig och Vincent runt ett tiden. Vi åker dit och hänger lite för att döda tid. Då får Vincent och Leon leka av sig lite, det har tydligen blivit full fart på lillebror nu. Så himla kul när bebisar blir till barn och en helt egen liten person. Fast visst vill man alltid ha kvar sin lilla bebis? Man längtar efter framsteg och blir världens stoltaste mamma, men ändå saknar man bebistiden. ALLT har verkligen sin charm.



FINASTE STOREBRORSAN!


Kommentarer

Josefine

Ja alldeles för snabbt! Hon föddes på julafton :p Så hon är lite drygt nio månader. Jag förstår att det måste vara jättespännande! Ni har inte tagit reda på könet väl, eller har jag missat det? Dubbelt spännande isåfall!

Vilket sjukt fint kort på Vincent, stora killen nu!

11:48:14 / 2010-10-08 - http://josefineochmeja.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!