Så gott som nappfri!

Andra dagen över tiden, jag var/är mycket mer svullen i annsiktet än vanligt. Har jag helt plötsligt blivit vattenfyllt nu? Natten var bra trots att jag somnade mitt på dagen igår. Vincent sover bara bättre och bättre utan nappen, nu vaknar han inte och skriker efter den längre. Det jobbiga är väl då han ska sova lunch och för natten, det tar tid  för honom att somna in och man får vänta ut hans trötthet = Rutinkaos. Men det funkar och det är jag glad för! Skulle ju vara skönt med en nappfri unge som INTE hittar tummen istället, men jag tror nog han kommer vilja ha napp igen då bebis är här, så vi får se. Har inga som helst planer för dagen, kanske en hurtig promenad i det otroligt fina men kalla vädret. Ska testa en overall som var för stor för Vincent i vintras, kanske passar den nu. Annars blir det att inhandla en Didrikson snarast. Vad kör ni på i vinter till era barn? Tips på bra vinterskor?

Kommentarer

Nicole - mamma till C

Jag har kört på kavat och timberland.. kavat förra året men kände att de kanske var lite för klumpiga så jag beställde timberland nu.

Finns ju på lite olika hemsidor och i butik har jag sett :)



kram

20:33:30 / 2010-10-11 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!