Jag orkar snart inte mer...

Blev hemma idag, tråkigt nog. Jag har varit segare än någonsin och vill bara gråta för att min ork är lika med noll. Kroppen verkar vara i viloläge och hormonerna strömmar. Kanske laddar kroppen inför förlossning? Jag hoppas att den just nu sparar krafter för att föda barn, för i detta tillstånd känns det näst intill omöjligt.


Sov tillsammans med Vincent mellan kvart över tio och halv tolv. Nu har han snart sovit en timme igen och jag har legat bredvid och försökt. Så irriterande när man bara vill sova men man somnar aldrig riktigt in. Vila har jag fått göra ännu en gång idag i alla fall, känns bra det. Lika så igår då R tog Vincent för att jag var tvungen att lägga mig en timme. Bebis har också varit ovanligt lugn hela dagen igår och idag, för att sedan röja igång lite på kvällen. Dock inte alls lika mycket som tidigare!


Vi ska väl försöka ta oss iväg lite senare. Antingen skulle vi bjuda på middag eller bli bjudna, bjudna lät bra. Åka bil dit, äta mat (slippa duka fram, undan och in i disken), umgås lite och åka bil hem..det ska man väl klara av ;p... Så nu får vi se vad Becca och Sasha bjuder oss på.



BECCA OM DU LÄSER DET HÄR SÅ KAN DET VARA MIN SISTA RIKTIGA MÅLTID INNAN BARNAFÖDANDE, GÖR MIG INTE BESVIKEN HAHAHA!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!