Jag har fått sova :D

Godmorgon! Lillskrutten ligger fortfarande och sover här bredvid mig, vackra vackra barn. Jag själv har varit vaken sedan halv sju, inte likt mig. Men pappa kom förbi med lite propplösning till avloppen så jag hoppas att det gör susen. Jag har sovit bra inatt, väldigt väldigt bra om man jämför med tidigare nätter. Visst har jag haft uppvak för att kissa men det är första insomningen som är problemet. Igår tog det väl kanske en halvtimme istället för tre timmar och sedan somnade jag om varje gång jag vaknade igen. Får nog hoppa över vilan jag nästan alltid tar på dagen, fast jag behöver ju den med. Men hellre bra sömn på natten!


Idag vill jag göra något, är less på att bara ta det lugnt och jag känner mig redan uttråkad. Men vad?...


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!