Idag vill inte kroppen hänga me..

Känner mig helt matt och trött i hela kroppen idag. Huvet känns luddigt och benen som spagetti. Det är olika från dag till dag hur jag mår och hur pigg jag är. Men just nu känns det som att jag skulle kunna sova några dygn i streck. Natten var väl lite sisådär. Svårt att hitta rätt position, Låg med kudden både högst upp, i mitten och längst ner, haha. Men huvudsaken var att Vincent sov bra och inte vaknade av att han hade ont. Tejpen ser lite läskig ut eftersom det är torkat blod, ska väl tvätta rent och byta men är rädd att dra upp såret igen. Han är lite smågnällig men det är mest för att få uppmärksamhet. Men jag tycker så synd om honom så han får det, jag klappar på honom och blåser där det gör ont.. Ibland är det ögonbrynet, ibland handen och ibland foten. Lite överallt alltså, haha tokunge!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!