Idag går vi ut! :)

Igårkväll stängde vi av tvn straxt efter paradise hotel (23.40). Vi somnade snabbt och jag minns att jag vaknade för att mata snuttan men hon ville hellre somna om igen. Nästa gång det var dags för käk var nu på morgonen kl. 7.10, Nova sov alltså hela natten. Men hon åt som en tok imorse och nu sover hon sött igen. Jag och Vincent har varit uppe och ätit frukost och tittar just nu på barnprogram.

Skönt att det inte är världens ruskväder idag, hoppas på att komma utanför dörren. Väntar på ett regnskydd som vi "beställt" så när vädret är ostabilt vågar jag inte gå ut med syskonvagnen. Ska även kolla efter en ståbräda till lilla vagnen så att vi kan byta till liggdelen. Under dagen kanske jag ska träffa lillebror och Sussie, skulle vara skönt att komma iväg på en fika iallafall. Sen ska jag försöka klämma in lite parklek med Anna och Tyra som bor några dörrar bort!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!