I MÅL! Nu får vi börja plussa på dagar istället..

TITTA VAD MAGISKT, Min babyticker står på NOLL! Bebis har full fart i magen och jag ligger och spänner mig för varje stick (som en nål rakt upp i muttan) jag får och känslan av att benen hoppar ur led. Men det är så förbaskat härligt ändå, vi är nästan i mål och vårat barn är snart här. Inte fasiken ska jag gnälla över dessa stick och obehagliga ting. Ni som följde mig med Vincent kanske kommer ihåg att jag beskrev det så fint som att bli "knivpullad" när det väl var dags. Så på gång är det inte än, men plötsligt händer det.. (som i triss reklamen, fast mycket bättre vinst)!

Jaha, om man ska ta och försöka sova. Med Vincent gjorde jag ju misstaget att lägga mig vid tre på natten. I samma sekund som jag släckte lampan började värkarna, komiskt nog. Därför tjatade jag ju typ bara om hur trött jag var genom hela förlossningen. Men å andra sidan fick jag världens adrenalin när han  kommit och sova fanns inte på världkartan. Titta på bebis i flera timmar var mycket bättre! Nostalgi <3

Nattinatti!

 


Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

åhh gud vilket lycko rus jag får när du beskriver hur du har det nu. jag kände aldrig något lyckorus med Liam, men med nästa barn tror jag det efter som jag är mer beredd på vad som komma skall då !

Jag önskar dig all lycka på förlossningen och att allt ska gå så bra och smärtfritt som möjligt.

Glöm inte bort att du är jätte vacker och världens lyckligaste mamma till snart 2 underbara barn. du ska placera dig i facket "2-barnsmorsa snart". Magiskt.

kramar

07:29:02 / 2010-10-09 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!