Det går bra nu!

LALALALA.. Gissa vad som damp ner i brevinkastet idag? Kan det ha varit ett kuvert från kommunen med dagis erbjudande i? JAA! Om en vecka börjar Vincent på dagis, mammas stora kille. Kan knappt förstå att han har blivit så stor och ska få nya kompisar. Jag är så glad för hans skull, detta behöver han verkligen nu min energiknippe. Men samtidigt känns det lite jobbigt (för mig) att släppa taget lite och lita på att andra tar bra hand om mitt barn. Seperationsångest, mmmm. Så det är med blandade känslor vi väntar in måndagen den 1/11!

Vincent sitter slår en bok på mig och tvingar mig att läsa den, uppdaterar mer lite senare. Tjaaao

Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

nahh så roligt för vincent och så skönt för dig att kunna ladda batterierna när han är på dagis och gör av med energi =) Jag kände precis så som du gör...'undrar om de duger att passa min son, tänk om de missar att han klättrar upp på något hög och trillar osv. osv.' Men det släpper efter nån vecka när du ser hur Vincent anpassar sig...man får sån lycka i hela kroppen när man smyg tittar på Liam när han leker med de andra barnen, så härlig känsla =)

Härligt ni ska få en sänggavel...jag fick en i lördags av min pappa...kolla på min blogg, underbarast =)

20:37:34 / 2010-10-25 - http://grese.blogg.se/

My

Vad kul för vincent =) Det kanske är tufft i början på inskolningen men sen blire bra när ni båda känner er trygga med personal o sånt !!

20:59:37 / 2010-10-25 - http://mys.blogg.se/

Sanna - Gravid i v.22

Åh vad kul att han äntligen fått en dagisplats!! :)

21:51:17 / 2010-10-25 - http://saaanna.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!