De sista förberedelserna

Vilken jäkla natt och vilken tur att jag fick sova relativt bra natten till igår. Först tittade vi på film fram till midnatt ungefär, sedan somnade R och jag stängde av för att försöka sova jag med. Jag tror att ungefär efter 2-3 timmar och sju kissavbrott senare somnade jag. För att sedan vakna då det var dags för tömning igen. Nu på morgonen sov jag dock väldigt skönt, varför är det så? Vincent ville gå upp klockan halv nio idag, så jag är glad att det inte var vid sju. Ledsen om jag gnäller så mycket just nu, jag är verkligen jätteglad över vad som snart kommer. Men den här sista tiden är rätt jobbig.

Hade lite känningar igår men ingenting som tyder på förlossning! Idag ska jag packa Vincents väska med saker han behöver när vi är borta. Ska bädda spjälsängen med rentvättat igen eftersom Vincent har klättrat in och ut ur sängen sen vi ställde dit den. De nya bebiskläderna är rentvättade och ska packas ner i väskan de med..

Kommentarer

farmor

Ytterligare ett namnförslag på flicka:Zelina.Gosse :Liam Holifer och Julian. Kram.

17:31:37 / 2010-10-04

farmor

yttreligare förslag på pojknamn: Otis och Vilmer.Kram.

18:40:16 / 2010-10-04

Vildas mamma

Tänk, när du berättade att du var gravid tänkte jag att oktober var så långt bort. Och nu är vi här, och du har mindre än fem dagar kvar till BF! Galet! Snart kommer du att vara tvåbarnsmamma. Jag är så glad för er skull! För oss känns det hopplöst med syskon... :(



Puss

20:41:31 / 2010-10-04



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!