PEPPARKAKSFIASKO

 



HAHAH... det gick väl lite sådär igår när vi skulle baka.

Jag: Vincent du får kavla degen inte äta den!!!
Vincent: *Skakar på huvet och tar en tugga till*

Vad trodde jag? Att han lugnt och stilla skulle sitta och leka med degen utan att provsmaka? Efter flera tillsägelser så bluff kavla han och tog en smakbit varje gång jag tittade åt ett annat håll. Fick avbryta så att han inte åt upp all deg. Så baka får jag göra det ensam någon kväll istället. Trodde nästan att han skulle få ont i magen igårkväll eller idag men har inte märkt något tecken på det som tur är. Vi får baka lussebullar lite längre fram istället, den degen är väl inte särskilt god..hm.

 


Kommentarer

farmor

Roligt att se alla bilder på era aktiviteter.Vincent ser ut att trivas, han leker på dagis ,målar hemma och bakar allt med samma energi. Lilla Nova hon växer för varje dag och jättesöt är hon en riktig liten prinsessa.

Har varit i alla KappAhlbutiker och letat den lilla stickade overallen men den är slut överallt,tyvärr.Kram till er alla.

19:03:05 / 2010-11-13

Emilie- Mamma till Liam

haha då vet jag det, tänkte också baka med Liam men då ska jag inte förvänta mig att det går så lätt här heller =)

Har en fråga...sover Vincent inne hos er ? Vaknar inte han om nätterna ? liam vaknar om nätterna nu (misstänker nattskräck) =( bara tänkte om barnen stör varandra för det kan ju vara ett helvete. ?! ?!?

07:55:44 / 2010-11-14 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!