En konstig lista

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, vill alltid se vad klockan är då jag vaknar för att amma eller gå på toa ex. Skulle bli lite jobbigt att sätta på den mitt i natten, men på ljudlös är den ibland. (Glömmer dock alltid sätta på ljud och missar massa samtal på dagen, har därför typ slutat med det)

02. Vem såg dig senast naken?

Jag  själv

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Var nog rätt mycket sminkad och brydde mig mycket om utseende och kläder. Men om det såg bra ut vet jag inte ;)

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Förhoppningsvis vara den där snygga mamman, medans klasskompisarnas morsor är tanter ;). Nemen ingen aning man kan ju bara hoppas att man blir snyggare med åren. Det är mig det hänger på gå ner sig eller försöka hålla skönheten vid liv :)

05. Hur var du på dagis?
KLÄTTERAPA

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog en kul tjej som är lättsam och frispråkig.  

07. Har du celluliter?

Säkert någonstanns, jag är ju en mullis höhö

08. Biter du på naglarna?

Ne inte permanent, men biter man av en flisa så fortsätter man tills hela jävla nageln är borta. Man får ju aldrig det perfekta resultatet.

09. Har du något handikapp?
Känner mig näst intill döv ibland, kanske har lite nedsatt hörsel. Annars lider jag bara av amningkoma

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Rädd å rädd, Då skulle jag nog inte behållt barnen. Mina taxöron är ju deras förtjänst hahaha.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

Man,annars hade väl män kunnat få blöda ur röva en gång i månaden

12. Svär du?
Nej har aldrig hänt

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
De knackade på förra veckan och gav mig ett formulär om olika sätt att be på. Jag är en trevlig tjej, men att låttsas vara intresserad kanske inte är så trevligt igentligen. Ville ju bara stänga dörren. Tycker att det är oerhört obehagligt med dörrknackning.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

Jag vill gilla tjejer men gör det tyvärr inte på det sättet

15. Tror du på utomjordningar?

Något mer än livet på just jorden borde ju finnas....

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Svårt, här måste man också tänka smart, En donken meny vore ju tragiskt i längden. Men jag väljer typ laxfilè m. rostade rotfrukter och någon god sås.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Kan typ inte komma på något jag inte gillar eftersom vi sällan gör något sånt. Ärtsoppa är väl en gammal rysare, men vem vet det kanske skulle smaka bra nu 

18. Har du blivit arresterad?
JA! fjortisunge som kryddade på allt genom att skriva polisgris i pannan inne på stationen. Vad tänkte vi med? arslet?

19. Ljuger du?

Vill vara ärlig, men kanske en vit lögn i nödfall? Minns dock inte sist jag drog en sådan.

20. Har du kysst en polis?
Nej inte vad jag vet, kanske har någon av mina tidigare kroghångel utbildat sig

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, har känt mig tryggare förr då man var ute senare

22. Har du någonting att dölja?
 Om jag säger nej menar jag ja, eller hur? Så jag säger ja och menar nej!

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar och en kundvagnspeng och en liten röd seb spargris.

24. Är du / har du varit gift?

Nej, orkar inte skilja  mig. Känns krångligt.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Skulle skylla på att barnen låg och sov, vilken tur att man har dem ibland ;p

26. Kan du laga cyklar?
Låter inte överdrivet svårt, så ja.

27. Kan du fixa med bilar?
Låter inte så lätt, svar nej!

28. Brukar du köra om?
Med barnvagnen ja.

29. Kan du baka bröd?

Finns ett supergott bröd som jag lyckades med. Men det kan jag nog, är en bullmamma.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Haha ja, fram med hårfönen ;S

30. När sa du senast att du älskade någon?

Säger det alltid vid Vincents nattning "Gonatt, mamma älskar dig". Men idag tog R den, Men har säkert sagt det under dagen.  Men för att vara på den säkra sidan så igår :) Kan ju inte sitta och ljuda för er ;P

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
hm, svårt. Tänker genast på rikedom... är det så jävla viktigt?


Kommentarer

nettan

hahahaha, gillar nummer 18!

16:32:50 / 2010-11-29



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!