Min lilla stjärna



Att jag inte skriver så mycket om Nova just nu är pga tidsbrist och för att hon mest bara hänger på. Dagarna spenderas på dagis, därför är Vincent i fokus. Nova är förvisso helt underbar och go då med, men de små korta inlägg jag gör handlar mest om hur det gått under dagen. Eftersom min dator är trasig kan jag inte heller blogga då jag faktiskt har tid för det om denna är upptagen. Men så fort vi får lite egen tid jag och Novis ska ni få se mycket mer av den lilla damen, det lovar jag!

På måndag ska vi på första BVC-besöket sedan hembesöket efter BB, spännande. Tror att hon växer så att det knakar, glupsk är hon i alla fall.

Vincent sover just nu hos sin farmor, har varit lite tomt och extremt lugnt och tyst här hemma ikväll. Den lilla vilden är saknad trots att det är rätt skönt. Nu blire dokumentär med två av mina tre älsklingar :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!