havreboll eller inte?


Herregud vad jag har krigat med mig själv ikväll. R envisades om att åka och köpa Inga-brittas havrebollar trots att jag påpeka att det var jävligt taskigt. Hur goda är de inte? Vi köpte ett pack i helgen till vårat fredagsmys, ooom vi njöt. (Eller hur becka? :D) Jaja, hur som helst så har det där jäkla paketet stått i kylen och stört mina tankar. typ såhär

- Bara en liten liten rackare, det gör ju ingenting

- Nej du kan inte faila redan efter tredje "vara nyttig" dagen

- Okej okej, skippare!

*några minuter senare*

- Mmmm vore gott med havreboll...ska jag? hm..

- Hm, om jag tar en så tar jag nog tre till..inte ok..

- Duktig jag är som struntar i det, jag vann!

*går mot kylen*

*öppnar kylen*

*tar paketet*
 
*öppnar paketet*

*tittar på Ingabrittas härliga bakverk*

- Stå imot stå imot... det klarar du väl?

*stänger kylen*
 
-YES


Psykoooos, helt sinnessjukt svårt. Men nu ska jag krypa till kojs och ladda för ännu en "stå emot" dag imorgon. Ber nog Robban ta med dem till jobbet..



(Har äntligen tagit tag i mitt komma-i-form mission, därför jag plågar mig själv)


 Bild tagen från www.ingabrittas.se


Kommentarer

Anna

Ät passionsfrukt, ananas (el nån annan söt frukt) och drick så mkt vatten tills du spricker gå en promenad (kanske bara 10 min). Det är mitt bästa knep och jag har gått ner mååånga kilon =)

07:28:34 / 2010-11-25

Sanna - Gravid i v.26

HAHA känner igen det där. Vi fick en låda av Rikards föräldrar för ett tag sedan, och oj vad dom försvann fort. Så jäkla goda alltså!



Åh nu blev jag jättesugen... fanfanfan haha

09:12:01 / 2010-11-25 - http://saaanna.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!