En vecka diet imorgon!

Imorgon är det en vecka sedan jag började ta bort kolhydrater. Det är ju ett sånt snack om att man inte ska göra det när man ammar. Men jag tänkte att jag skulle testa och se hur jag och Nova påverkades av det. OM hon skulle fått ondare i magen eller att jag på något annat sätt skulle märka skillnad på henne så skulle jag sluta. Men vilken tur att både hon och jag mår bra. Det ska tydligen inte alls ta någon som helst skada att äta enligt GI-metoden enligt studier. Så nu efter en vecka tänkte jag ställa mig på vågen, har inte kollat vikten sedan en timme efter förlossningen så det ska bli spännande. Tror dock inte att jag gått ner mycket alls eftersom jag syndat i 5 veckor haha ;p!

Sötsuget försvinner mer och mer och det är så skönt. Blir jag sugen på något tar jag en bit mörkchoklad, nötter eller en frukt. Vilket egentligen är minst lika gott som godis och andra onyttigheter. :D

Så imorgon springer jag över till grannen och låter mig vägas wihooo. Köpte föressten hårfärg igår men tog fel eftersom jag bara ville ha toning. Vill testa mig fram innan jag sätter något permanent! Åh jag känner mig lite mer levande igen, vill inte bara spy när jag går förbi spegeln :D

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!