Dagislek



Ber om ursäkt för usel uppdatering, men jag blir helt slut efter dagarna på dagis. Och hör och häpna, vincent blir inte lugnare av det. Han lever om här hemma efter dagis också, kanske till och med mer än vanligt. Trodde busungen skulle lugna ner sig och finna lite ro hemma men inte. Han somnar dock snabbare och bättre på kvällarna så när han somnat och om lillan sover samtidigt är jag så trött att jag inte orkar göra något. Blir nog bättre sen och finner nog lust att skriva lite mer, annars vet jag inte riktigt hur jag ska göra med bloggen.

Igår blev älskade Nova 4 veckor och på lördag är hon redan en månad. <3


Kommentarer

tossan

vad snabbt det går:) känns som igår:) fortfarande vill Nova ha sina presenter :) men vi får väl sikta in på nästa vecka kanske ..

10:06:10 / 2010-11-11 - http://metrobloggen.se/babyfashionhouse

ems

sv: ja man blir ju helt galen! de är såna som dom som ger oss unga mammor ett dålligt rykte blö!



jättefina bilder btw!!!

13:06:57 / 2010-11-11 - http://emstheone.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!