Dagis dag 2

Godmorgon, jag är uppe och förbereder lite innan Vincent vaknar, Nova somnade precis om här i soffan. Lägger fram lite kläder och fixar frukost så det går snabbt när han väl vaknar. Vi ska vara på dagis klockan 9.00 - 15.00 idag!

Gårdagen på dagis var endast mellan 9.00 - 10.00, mest för att titta runt och leka lite. Alla barn förutom två pojkar var ute på gården under besöket. Pojkarna var så lugna och blyga medans Vincent sprang omkring och tog för sig. Min översociala unge blev bundis med dagisfröken direkt, han skulle ge leksaker och få hennes uppmärksamhet hela tiden. Åt mitt håll tittade han knappt. När det var dags att gå hem blev Vincent jätteledsen och skulle ta massa leksaker och springa iväg. Så det ska bli kul att han får leka hela dagen idag!




:)


Kommentarer

Sanna - Gravid i v.23

Men det är så läskigt, för jag är inte alls van vid att vara deppig. Inte på det här sättet iallafall. Känner mig verkligen helskum. Hoppas det går över snart. :/



Gud vad roligt att Vincent äntligen fått börja på dagis nu. Han springer säkert runt och leker en massa just nu. ;)

12:47:00 / 2010-11-04 - http://saaanna.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!