dagens

Go kväll! hoppas ni mår bra och är friska för det är inte vi. Jag fruktar inför kvällen och morgonen, varför känns det nästan alltid skapligt på dagen och skit på mornar och kvällar? Vincent är ok, dock rätt snorig. Nova är väl lite bättre oh har precis fått nezerildroppar så hoppas de gör skillnad annars åker vi till sjukan med henne. Idag har aktiviteten varit lämna Vincent på dagis, åkte direkt till solna och träffa mamma som stukat foten och inte kan gå, apoteksshopping, handla mat hem till mamsen och hit. Insåg att jag inte skulle hinna tillbaka till dagis i tid (han skulle gå till lunch idag) så robban fick hämta Vincent och lunch vila med honom här hemma. Svängde förbi dagis påvägen hem eftersom Vincents mjukishund blev kvarglömd där. Sedan jag kom hem så har jag mest plockat lite. När Vincent somnat ska jag försöka hinna med att sätta på skåpsluckorna på våra överskåp i köket som blev upsatta igår. Nu blire snabbt över till Konsum för att inhandla det som saknar till middagen. Tråkig men snabb uppdatering.


Kommentarer

Anna

Märker att du har mkt just nu! Men kikar ändå in här varje dag, alltid lika kul när du skrivit. Hoppas ni bli friska snart och uppdatera när du orkar.

Kraaam

19:43:08 / 2010-11-15



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!