dag 2 - dagis - vårdcentral - dagis



Ska snart krypa ner bredvid mina prinsar, jag och sessan är vakna, vi sitter och tittar på varandra om jag pillar på hennes små söta fötter. Igår gjorde jag och Vincent trolldeg och fotavtryck, deras fötter bredvid varandra..stor & liten, mina älskade barn.

Dag nummer två på dagis gick bra, Vincent är så cool och jag är så stolt. Hände dock en olycka imorse ute på gården. Vincent ramlade på någon slags tunna (?) och slog i ögonbrynet. Blen ännu ett jack som behövde tejpas så vi fick ta ett break till vårdcentralen. Där var han skräckslagen och försökte fly ut från rummet. När vi lyckats tvätta och plåstra om såret gick vi tillbaka till dagis och kom lagom till lunchen. På vilan lyckades han inte koppla av och somna på madrass som de andra barnen, alla leksaker var ju roligare. Fick honom att somna i vagnen, han vaknade glad då han såg vart vi var och sprang för att leka med de andra barnen. vid två tiden var det mellanmål och sedan lek fram till klockan tre då vi gick hem. Först ville han inte riktigt men fick honom tillslut att vinka hejdå.

Imorgon bli det dagis mellan 9.00-13.00, sedan hem och vänta in R för en tripp till ikea!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!