Våran dag

Supertrött, har varit en fartfylld dag. Fick besök av Atousa (som också väntar sitt andra barn) och Diana + kids såklart, vi grillade och hade det skönt ute i solen så länge den varade. Det blev hemgjorda hamburgare och korv med bröd, körde även en omgång till då R kom hem från jobbet och vi fortfarande var hungriga. Barnen lekte jättebra och höll igång utan vilopaus, trodde därför att Vincent skulle somna enormt bra nu på kvällen. Men det gjorde han inte, fick gå in ett flertal gången och trösta honom. Flyttade sedan över till vagnen för att vagga gärnet, just nu har han väl sovit en liten stund utan gnäll. Känns som att natten kan bli väldigt ostabil här hemma, men sover vi tillsammans brukar han vara lugnare. Måste hoppa in i duschen nu också, men jag orkar verkligen inte. Det hänger typ på den där jäkla duschen om jag orkar ta mig till öppnaförskolan imorgon eller inte, haha!

Har ett otroligt sug efter något gott, men finner inget här hemma. Skulle vara gött om man gömt en godispåse någonstans.

Lite pics från dagen!

Bigmama försöker grilla, haha.


Mirabelle gör sig redo för käk


Vad gör min son? Haha..


Kan det vara en ny Craving kanske?


Barnen börjar smula korvbröd, smörgåsrån och majsbågar över HEEELA golvet. Jag har inte orkat dammsuga än, HEJ BOMBNEDSLAG!


Våra fina barn.. Mirabelle, Linda och Vincent :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!