Om jag fick önska mig något av materiella ting..


Samsung NX10 18-55mm objektiv
Mitt senaste "måste-ha-begär" är en systemkamera. Jag suktas så fruktansvärt mycket efter att ta riktigt fina bilder på mina barn och andra vackra saker. Den billigaste just nu ligger på 3700:- någonting, och vad jag måste inse är att det faktiskt finns andra prio1 saker. Först och främst räkningar, mat och Vincent. När det väl är betalat och det skulle finnas pengar över att spara så ligger såklart syskonvagnen steget före systemkameran. Skulle så gärna vilja ha både och tills Pyret kommer. Kankse får önska mig ett litet bidrag till kameran när jag fyller år? Om jag ens fortfarande får presenter? Kanske har blivit för gammal för det.

Ibland för man inse att man inte längre bor hemma och kan spendera sin "lön" på nöjen :p


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!