Jahapp... ta sig ner i tvättstugan kanske..?

FAN, jag sitter och drar mig från att gå ner i tvättstugan. Har tid mellan klockan 13.00-15.00 men täntke köra två maskiner i spontanis först. Har verkligen hur mycket som helst att tvätta upp. Att man alltid ska vänta till sista stund. Klockan 12.00 imorgon åker vi hemifrån, vilket innebär att hela familjen är nere i spanien imorgon kväll. Vilket jag har svårt att förstå precis som att det ligger en bebis i magen. Känns verkligen som att jag bara lever just NU.


Kommentarer

My

Jag hoppas ni får en underbar resa =)

10:17:37 / 2010-05-11 - http://mys.blogg.se/

Vivi

Hoppas ni får en undebar resa tillsammans! :) Ta mycket bilder och njut av värmen! :)



Kram Vivi :)

23:16:13 / 2010-05-11



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!