En dag på stan..

Efter en helg full med ångest och pisshumör (skulle haft min mens) så har dagen varit mycket bra. Straxt efter tolv mötte vi upp Nicole och Chloe vid söder och tog en promenad in till stan. Gick runt och snackade, kikade i lite affärer och åt på thai. Hade med kameran med mig, men glömde såklart ta bilder som alltid. Får försöka bättra på mitt "bloggtänk" lite. Just nu känner jag mig omotiverad till att skriva, har liksom ingen aning om vad ni vill läsa? Förutom vardagliga tråksaker..

Dags att börja med käk och natta Vincent. Men vi kommer inte fram till något, jag och R bollar frågan "vad ska vi äta?" till varandra var tionde minut..


Här är Vincent när vi åkte båt


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!