Ska lägga mig vid 22.00 från och med ikväll..

Sådär vaken och redo för en ny dag. Eller redo och redo, är lagom trött och hade gärna sovit lite längre. MÅSTE sätta upp rullgardin i samtliga sovrum. Men man får vara glad för den sömnen man får, det är inte Vincents fel att jag sover lite. Det är jag som är så dum att jag går och lägger mig efter midnatt och går miste på flera timmar sömn. Vincent sover mellan ca. 20.00 - 08.00 och vaknar bara för att komma in i vårat sovrum. Vilken tur att jag kan få ett par timmars dagssömn då vi bara är hemma och inte ute och far. När går ni andra småbarnsföräldrar och lägger er? Tar ni vara på sömnen?


Dagens planer är att först och främst gå och handla frukost på konsum. När man vaknar tidigt är det så irriterande att de öppnar klockan nio. Sedan iväg på en promenad för att hämta Chloes 2års present, tror att den kommer gillas skarpt så jag var tvungen att köpa den. Världens sötaste lilla Chloe fyller 2 år IDAG, så gratta henne HÄR!

Robban är hemma idag, så jag hoppas att han är vaken och klar för att åka iväg då jag kommer hem igen. Vi ska dumpa lite skit på tippen och förmodligen åka och köpa utemöbler till altanen. Ska bli så skönt att ha bord och stolar, då kan vi avnjuta både frukost, lunch och middag där då det är varmt ute. Ska också försöka hitta en Teletubbies film till Vincent, det verkar vara nya favoriterna.

Städa och tvätta behövs också, men om man orkar det vet jag inte..ne nus ka vi fortsätta titta på barnprogram tills konsum öppnar.

Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

Oj, sådär länge om kvällarna orkar jag bara inte sitta uppe, jag vinglar in i sovrummet när klockan är 22. =)

14:35:46 / 2010-06-08 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!