tänk om..


Jag skulle kunna se ut såhär när detta barnafödande är klart. Det blir inte fler barn på väääldigt länge (typ 10 år, om det blir nån/några). Jag ska tillbaka till en sund och snygg kropp. Behöver en makeover när kilorna rasat, jag vill kunna känna mig som en hotmama, vilket känns omöjligt just nu. Kom en bit på vägen men ändå långt ifrån innan jag blev gravid igen.

Jag kan inte riktigt förstå varför jag kämpade för att gå ner 5 kilo när jag hade denna kropp. När jag fött så skulle jag vara mer än nöjd över att ha en smal men ändå kurvig figur. Kommer ihåg att jag avskydde mina stora rumpa och lår, fjanterier.


Kommentarer

My

Du är skit snygg, gravid eller inte =) Kramis

08:56:48 / 2010-06-16 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!