Snart är jag för gravid för denna värme!!!!

Herregud vilken värme det har varit idag, kunde knappt sitta i skuggan på altanen. Fick trevligt besök av Sara och Liam, det var på tiden. Vi grillade hamburgare och barnen fick bada i poolen, vilket de dock inte verkade så intresserade av. Vi förstod oss inte på dem eftersom allt vi önskade var att få bli svalkade. Vincent var lite dum, en sida han faktiskt inte visat mot barn tidigare, han brukar alltid leka snällt. Men idag puttade han omkull Liam tre gånger bara för att. Stackars lilla Liam som är så snäll och bara gav ett litet pet med pekfingret tillbaka.. som att Vincent biffarnas biff skulle ramla omkull av det liksom. Efter att vi käkat och Sebbe (Sambo och pappa) kom förbi gick vi in för att kunna andas haha. Då fick barnen dansa lite innan det var dags för hemfärd, Liam är en jäkel på att skaka rumpa och Vincent stampar mest omkring och flaxar med armarna.

Fick världens huivudvärk när de åkt och la mig inne på Vincents rum för att vila. Han ville leka och försökte få upp mig. Han slog mig med en trähammare i huvet (arggggh mamma) och sprutade vatten på mig med hans vattenpistol. Sedan kom R hem från jobbet och Vincent blev lite road och jag stoppa i mig alvedon. När jag mådde lite bättre så gick vi till pizzerian här bredvid och satte oss på terassen. Blev en rödspättafilè med skagenröra och ris för mig och pizza för R. Vincent fick smaka lite av oss båda, kanterna på pizzan är en favorit.

Nu har vi nyss kikat klart på matchen mellan Spanien-Portugal, R's betting gick hem så vi är nöjda! Dock inget stort klirr i kassan men alltid något. Snart blir det sängen och sex and the city, skulle behöva duscha men avskyr att somna med blött hår..


Kommentarer

freja

snart?! jag har passerad den gränsen. jag är officiellt för gravid för den här värmen. pjuh..

09:03:46 / 2010-06-30 - http://stocktownstories.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!