sällskapssjuk? JA!

åååh tråååååk! Vincent ska snart sova och R åkte iväg för att titta på fotboll. Känns inte ens kul att ordna någon middag när det bara är till mig. Så det får bli resterna från igår, orkar dock inte göra någon kantarellsås så det får bli någon på påse. Måste vara sysselsatt när Vincent somnat, annars går jag under jorden. Försökte locka hit becka med hjälp av lite äppelpaj men har inte fått något svar. Antar att jag blir ensam, hittade någon skitserie typ danska "the hills" på kanal5 play. Lär titta lite på det och baka äppelkakor och städa. Efter en dag, varesig vi har varit hemma eller ute så behövs det städas. Men som tur är så ligger det mest leksaker lite här och var, kan tänka mig hur det blir med två barn sen.

Idag var vi som sagt i hagaparken, gus så skönt med en mega stor äng. Vi satte oss lagom långt ifrån alla andra så att Vincent kunde springa runt och härja fritt. Han tyckte verkligen att det var supermysigt men såg att han var lycklig. Har massa bilder på kameran, dick så har min dator börjat vägra minneskortet och R har sin med sig. Får se om jag hittar någon annan lösning på problemet, kan finnas en sladd.

Ne dags att kila över till konsum innan det är dags för Vincent att sova!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!