Grattis världens bästa pappa på födelsedagen!

Vincent med sin morfar


Vi vaknade straxt innan klockan åtta idag, helt ok. Ringde min pappa för att gratta honom på födelsedagen, men fick inget svar. Hann inte prata med honom innan operationen, kan inte undgå att tänka att jag kanske aldrig mer får prata med honom igen. Jag är nog mer nervös än han, tror att de nu har rullats in på operation och snart skär de upp honom, usch och tvi. Går det hela vägen och att både blir återställda så har han ju gjort den finaste gärningen man kan göra. Då har han sett till så att en annan människa kan fortsatta leva och slippa känna sig dödsdömd. Om man läser deras blogg så får man förklarat varför han bestämde sig för detta från första början. Jag är nervös och rädd, vill bara att klockan ska ticka på, jag vill få ringa det där samtalet.

Utöver att vara ett nervo så ska det tvättas hela dagen. Mamma kommer förbi och hjälper till, jag orkar inte tvätta det stora lasset ensam och jag jobbar i helgen. Sedan så ska det pratas med kommunen, hoppas att hon inte glömmer bort att ringa upp mig. Vincent mår bättre idag och ligger inte still särskilt mycket, han är back on track!


Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

Usch vad jobbigt det där med dagiset, men jag förstod inte riktigt det där med endast 4 st, är det bara 4 barn på dagiset där eller ?



Hoppas allt löser sig och att ni får som ni vill, sen tror jag inte Vincent kommer bry sig så mycket om er till en början med även om han skulle se er...Liam sket totalt i mig när jag skolade in honom, han hade så mycket spring i benen och så mycket att titta och känna på. =)

09:58:45 / 2010-06-16 - http://grese.blogg.se/

Emilie- Mamma till Liam

aha nu förstår jag =) ja då måste ni ha legat bra till.

Har alla bara rätt till 15h eller är det bara för att du är arbetslös ? jag har också bara rätt till 15h nu eftersom jag blir uppsagd så fort min mammaledighet går ut.

12:20:19 / 2010-06-16 - http://grese.blogg.se/

farmor

nu vet du säkert hur det har gått med pa. vi får några veckors respit nästa gång blir tydligen v.34. kram från farmor.

15:15:00 / 2010-06-16



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!