Godmorgon!

Äntligen är Becka hemma igen, känns så skönt. Dock jobbar hon idag, jag som hade hoppats på att ses så for vi vaknade. Vet inte riktigt vad dagen bjuder på ännu, men ska klä Vincent och gå ut i parken om en stund. Fastnar man inne för länge skapar det bara irritation och rastlöshet, då blir man lätt fast här inne hela dagen istället. När Robban slutar jobbet så ska vi mötas upp hemma hos hans pappas familj, då ska det mysas med lilla Signe. Som tll och med har blivit en hel månad, herregud vad tiden rullar på. Räknade föressten ut att jag BARA har 7 helger kvar att jobba sedan är det dags för oss igen.. Jag som tycker att det känns som en vecka mellan mina jobbpass.

Försöker planera in att åka till Junibacken någondag. Skansen känns rätt trist, alla som har varit där säger att djuren typ gått och gömt sig. Men jag antar att man ger det ett försök någon dag också. Man får ju se till att flänga omkring så länge man orkar för i slutet på sommarn är jag nog en strandad val vid poolen.


(Har lånat ut min kamera, så har inte möjlighet att lägga upp bilder)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!