Varför sova när man kan snacka

Godmorgon, här har det ätits vaniljyogurt med musli och Vincent är mitt uppe i barnprogramstittandet. Vincent har varit en bråkstake när det gäller sovbiten. Han nattades av sin pappa igår runt 19-tiden och vaknade lite mer än en timme senare. VÄGRADE somna om trots extra vällingflarra, Jag och R fick skifta "nattningspass" för att det tog sådan tid. När jag gjorde det sista försöket låg han i alla fall kvar i sängen men ville ge bort nappen och snacka massa goja. Tillslut gick vi upp och Vincent fick vara vaken, han vann den matchen. Vid halv tolv lyckades han somna igen och jag smög ut ur hans rum. Man tycker ju att han borde såva extra länge då, men han vaknade tidigare än någonsin...hör och häpna 04.13! Trodde att det var kört eftersom han sprang upp och greppade första bästa leksak. Testade med ÄNNU en vällingflaska och han somna direkt, SKÖNT! Eftersom jag inte hade mobilen inne på hans rum så sov jag jättedåligt, är så rädd för att försova mig. (Vi har ett viktigt möte idag). Så jag skulle promt upp för att titta vad klockan var, dessvärre var den bara straxt efter sju och Vincent vaknade när jag öppnade dörren. Men tack vare barnprogram så är mornarna lugna och sköna.  

Efter mötet får vi se om det blir lite bad i Rålis igen, min mamma kanske skulle dit. Så vi får se vad dagen bjuder på.

HAHA, BTW.. Så drömde jag att jag fick en systemkamera av R i födelsedagspresent. Blev lite arg för att jag inte fick den jag ville ha men gillade läget ändå. Tills jag satte på objektivet och kameran såg ut som en hårfön..Vilken mardröm :p


Kommentarer

Nicole

HAHAHAHAHA, fyfan :)

Köp en systemkamera nu, många butiker har schyssta priser. Mitt jobb säljer bla Nikon D3000 för runt fyra loppor :) + objektivet & kameraväska.

13:33:52 / 2010-07-14 - http://nicoleb.blogg.se/

Mamma till Vilda

Haha vilken mardröm! :P



Jag undrar om det här med sena kvällar och tidiga morgnar kanske har med värmen att göra? Vilda har vaknat 5.30 de senaste TRE morgnarna. Och så har hon varit vaken längre än hon brukar. Eller så har Vildas sömnrubbningar med övertrötthet att göra. Ingen aning, men hon var ju vaken längre så man vet aldrig.



Vill också ha en systemkamera BADLY! Fyller 25 till hösten så hoppas på att kunna samla på mig lite slantar till att köpa en. Vilken hade du hittat? Kanske kan tipsa om vilka som är bra så slipper jag kolla haha :P Puss!

22:57:34 / 2010-07-14



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!