Tjejmidddag :)

Blev lite av ett födelsedagsfirande igår istället. Jag och några tjejkompisar hade grillmys här hemma, vi åt god mat och drack vin (alkoholfritt för mig såklart!). För första gången utnyttjades verkligen altanen till fullo på kvällen, så himla skönt att sitta ute. Det måste göras oftare, får köpa en bra bok som jag kan sitta och stäckläsa på kvällarna. Det blev riktigt sent i säng och upp rätt tidigt, vilade dock lite mer än en timme med Vincent så jag ska inte klaga. Vet inte riktigt vad som görs idag, skulle ha träffat min mamma men hon var tvungen att åka till sjukhuset. Min bror bröt foten igår och ska opereras idag, dont drink and skate!

Jaja, hur som.. jag vill tacka för en enormt trevlig kväll igår <3


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!